Search
Now showing items 1-10 of 11
The perspectives of instructors and learners about using L1 in preparatory schools
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Anadil (L1) kullanımı, yaklaşım ve yöntemlerdeki değişiklikler nedeniyle yabancı dil öğretimi alanında her zaman en tartışmalı konulardan biri olmuştur. Bazıları sınıfta L1 kullanımına kesinlikle karşı çıkar, diğerleri ise ...
Language learners' readiness for autonomy in a monolingual university context and a course proposal
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
En genel tanımıyla öğrenme özerkliği, bireyin kendi öğrenme sürecini kendi ellerine almasıdır (Holec, aktaran Smith ve diğerleri, 2008). Farklı disiplinlerden de (örneğin Felsefe, Psikoloji, vb.) beslenen bu tanıma yıllar ...
Examination of the philosophies of English instructors working at English preparatory units
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu araştırma, İngilizce Hazırlık Birimlerinde görev yapan öğretim görevlilerinin benimsedikleri eğitim felsefelerinin ne olduğunu ve bu tercihlerinin çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini incelemiştir. ...
The relationship between EFL instructors' self-efficacy beliefs and their teaching styles
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, İngilizce öğretim görevlilerinin genel öz yeterlik inançlarının öğrencilerin derse katılımını sağlama, sınıf yönetimi ve ders anlatım stratejileri için seviyelerini bulmayı amaçlamıştır. Bu çalışmanın ikinci ...
A research on distress tolerance and burnout levels of EFL teachers – Ankara example
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada İngilizce öğretmenlerinin sıkıntıyı tolere etme ve tükenmişlik düzeylerinin yaş, deneyim, iş yükü, cinsiyet ve medeni durum değişkenleri yönünden incelenip, sıkıntıyı tolere etme ve tükenmişlik düzeyi ilişkisinin ...
Foreign language learning motivation: A study at Atılım University preparatory school
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Yapılan bu çalışma cinsiyet ve farklı yaş gruplarını göz önünde bulundurarak öğrencilerin motivasyonunun- iç ve dış motivasyon ya da motivasyonsuzluğun- ikinci dil öğreniminde etkisine ve iç ve ya dış motivasyonun herhangi ...
The perceptions of ELT majors on the difficulties of listening comprehension
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Ufuk Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü'nde 161 öğrenci ile yürütülmüş olan bu çalışma, İngiliz Dili Eğitimi Bölümü'nde okuyan öğrencilerin dinleme-anlama zorlukları üzerine algılarını saptamak için tasarlanmıştır. ...
Students' attitudes towards and beliefs about task based language teaching and its effects on language self-efficacy beliefs
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma Özel Amaçlı İngilizce Sınıflarında ,Görev Temelli Dil Öğretimi yönteminin kullanılmasına karşı öğrenci tutumunu ve yöntemi kullanmanın, öğrencilerin İngiliz Dili Öz-yeterlik inancına yansımasını araştırmayı ...
An analysis of the intonation perception problems of junior high school students in sentences with phrasal verbs
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
İngilizce'nin temel sistemini deyimsel fiiller olmadan anlamak zordur. Deyimsel fiiller İngilizce dilinde önemli bir rol oynadığından, öğrencilerimize cümlelerde doğru tonlamalarını öğretmek esastır. Deyimsel fiillerin ...
English instructors' stress: A contrastive analysis between public and foundation universities
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu çalışma, Ankara'daki devlet ve vakıf üniversitelerinde çalışan İngilizce okutmanlarının mesleki stres faktörleri ile ilgili karşılaştırmalı bir analiz yapmak ve mesleki stres puanları ile cinsiyet, toplam okutmanlık ...