Search
Now showing items 1-10 of 33
Use of l1 in efl classes and teachers' and learners' opinions on the issue (A case study in a Turkish state primary school)
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
Yabancı dil öğretimi yapılan sınıflarda ana dili kullanımı uzun süredir sıkça tartışıla gelen bir konudur. Bazı eğitimciler hem öğretmenlerin hem de öğrencilerin ana dili kullanmaması gerektiği tezini savunurken, diğer bir ...
Use of drama techniques in clt to promote communicative competence: The knowledge, perceptions and concerns of EFL instructors
(Ufuk Üniversitesi, 2019)
Bu çalışma İngilizce öğreten okutmanların drama aktiviteleri hakkındaki bilgi düzeyleri ve algılarını ölçmeyi ve dramanın dil sınıflarında öğrenci odaklı ortamlara ve iletişim edimine katkılarını saptamayı amaçlamaktadır. ...
The perspectives of instructors and learners about using L1 in preparatory schools
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Anadil (L1) kullanımı, yaklaşım ve yöntemlerdeki değişiklikler nedeniyle yabancı dil öğretimi alanında her zaman en tartışmalı konulardan biri olmuştur. Bazıları sınıfta L1 kullanımına kesinlikle karşı çıkar, diğerleri ise ...
A study on the perceptions of the students and instructors towards the implementation of the blended e-learning at Ankara University Preparatory School EFL program: A case study, a suggestive constructivist perspective
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışması ile Ankara Üniversitesi Hazırlık Okulu Öğretmen ve Öğrencilerinin, web-tabanlı harmanlanmış Öğretimin Uygulanmasına yönelik algı ve görüşleri analiz edilmiştir. Öğrencilerin, harmanlanmış öğrenime yönelik ...
Increasing fluency in speaking through the use of communicative activities
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
Sam Al-asadi. "İletişimsel Konuşma Etkinlikleriyle Konuşmada Akıcılığın Artırılması", Ankara, 2015 İngilizce öğretimi alanında çalışanlar her zaman dili en akıcı biçimde konuşmayı öğretmenin yollarını aramışlardır. Bu ...
Students' perceptions of teacher motivational behaviors
(Ufuk Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, üniversitelerdeki hazırlık öğrencilerinin motive edici öğretmen davranışları hakkındaki algılarını araştırmayı amaçlamıştır. Ayrıca, çalışma öğrencilere göre en çok ve en az motive edici öğretmen davranışlarını ...
Discourse analysis in groupwork interaction in a task-based and cooperative classroom
(Ufuk Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın amacı yabancı dil öğrencilerinin sınıf içi etkileşimini ve işbirlikçi grup çalışmalarının öğrencilerin sözlü söylemleri üzerinde grup çalışmasından önce ve sonraki diyaloglarında kullandıkları devamlılık ...
Suggested activities and materials for 'English 5'
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
İngilizce ders kitapları Türkiye eğitim sisteminde önemli bir rol oynamaktadır. İngilizce ders kitapları, İngilizce öğretmenlerinin ne öğreteceklerini ve öğrencilerin nasıl, ne kadar öğrenebileceklerini etkilemektedir. ...
Language learners' readiness for autonomy in a monolingual university context and a course proposal
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
En genel tanımıyla öğrenme özerkliği, bireyin kendi öğrenme sürecini kendi ellerine almasıdır (Holec, aktaran Smith ve diğerleri, 2008). Farklı disiplinlerden de (örneğin Felsefe, Psikoloji, vb.) beslenen bu tanıma yıllar ...
Examination of the philosophies of English instructors working at English preparatory units
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu araştırma, İngilizce Hazırlık Birimlerinde görev yapan öğretim görevlilerinin benimsedikleri eğitim felsefelerinin ne olduğunu ve bu tercihlerinin çeşitli değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini incelemiştir. ...