Search
Now showing items 1-10 of 110
Use of l1 in efl classes and teachers' and learners' opinions on the issue (A case study in a Turkish state primary school)
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
Yabancı dil öğretimi yapılan sınıflarda ana dili kullanımı uzun süredir sıkça tartışıla gelen bir konudur. Bazı eğitimciler hem öğretmenlerin hem de öğrencilerin ana dili kullanmaması gerektiği tezini savunurken, diğer bir ...
Use of drama techniques in clt to promote communicative competence: The knowledge, perceptions and concerns of EFL instructors
(Ufuk Üniversitesi, 2019)
Bu çalışma İngilizce öğreten okutmanların drama aktiviteleri hakkındaki bilgi düzeyleri ve algılarını ölçmeyi ve dramanın dil sınıflarında öğrenci odaklı ortamlara ve iletişim edimine katkılarını saptamayı amaçlamaktadır. ...
Günlük yaşamda kullanılan aile içi müzik etkinlikleri ile okul öncesi dönemdeki çocukların sosyal iletişim becerileri ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Son yıllarda adı duyulan ve her geçen gün kullanım alanı genişleyen müzik terapi üzerine gerek klinik uygulamalarda gerekse eğitim alanında birçok çalışma konusu ele alınmaktadır. Bu çalışmalarla birlikte müzik, günlük ...
The perspectives of instructors and learners about using L1 in preparatory schools
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Anadil (L1) kullanımı, yaklaşım ve yöntemlerdeki değişiklikler nedeniyle yabancı dil öğretimi alanında her zaman en tartışmalı konulardan biri olmuştur. Bazıları sınıfta L1 kullanımına kesinlikle karşı çıkar, diğerleri ise ...
The effects of cooperative learning strategies on vocabulary skills of 4th grade students
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
Bu çalışma işbirlikçi öğrenme stratejilerinin 4.sınıf öğrencilerinin kelime öğrenimini üzerindeki etkisini incelemek için yapılmıştır. Bu çalışma, ayrıca denek grubundaki öğrencilerin işbirlikçi öğrenmeye tutumlarını ...
Üniversite öğrencilerinin dijital oyun bağımlılık düzeylerinin sosyal yeterlilik, yaşantısal kaçınma ve yalnızlık değişkenleri açısından incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin dijital oyun bağımlılığı düzeylerinin sosyal yeterlilik, yaşantısal kaçınma ve yalnızlık değişkenleri açısından incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda üniversite öğrencilerinin ...
Irak'taki ortaokullarda İngilizce öğretiminde iletişimsel yaklaşımın kullanımı
(Ufuk Üniversitesi, 2013)
İletişmsel yaklaşımı temeli iletişime dayanan bir yabancı dil öğretme yaklaşımıdır.Bu yaklaşım, bir yabancı dili başarılı bir şekilde öğrenmek için belirlenmiş ilkeler bütünüdür.Öğrenciler gerçek iletişim ortamına girdiklerinde ...
A study on the perceptions of the students and instructors towards the implementation of the blended e-learning at Ankara University Preparatory School EFL program: A case study, a suggestive constructivist perspective
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışması ile Ankara Üniversitesi Hazırlık Okulu Öğretmen ve Öğrencilerinin, web-tabanlı harmanlanmış Öğretimin Uygulanmasına yönelik algı ve görüşleri analiz edilmiştir. Öğrencilerin, harmanlanmış öğrenime yönelik ...
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının ve durumluk kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Akademik erteleme davranışı ile durumluk kaygı düzeyinin arasındaki ilişki ve cinsiyet, yaş ve kardeş sayısına göre her iki değişkenin farklılaşıp farklılaşmadığını incelenmiştir.Çalışmanın sonuçları, öğrencilerin durumluk ...
Increasing fluency in speaking through the use of communicative activities
(Ufuk Üniversitesi, 2015)
Sam Al-asadi. "İletişimsel Konuşma Etkinlikleriyle Konuşmada Akıcılığın Artırılması", Ankara, 2015 İngilizce öğretimi alanında çalışanlar her zaman dili en akıcı biçimde konuşmayı öğretmenin yollarını aramışlardır. Bu ...