Search
Now showing items 1-7 of 7
A study on the perceptions of the students and instructors towards the implementation of the blended e-learning at Ankara University Preparatory School EFL program: A case study, a suggestive constructivist perspective
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışması ile Ankara Üniversitesi Hazırlık Okulu Öğretmen ve Öğrencilerinin, web-tabanlı harmanlanmış Öğretimin Uygulanmasına yönelik algı ve görüşleri analiz edilmiştir. Öğrencilerin, harmanlanmış öğrenime yönelik ...
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinin akademik erteleme davranışlarının ve durumluk kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Akademik erteleme davranışı ile durumluk kaygı düzeyinin arasındaki ilişki ve cinsiyet, yaş ve kardeş sayısına göre her iki değişkenin farklılaşıp farklılaşmadığını incelenmiştir.Çalışmanın sonuçları, öğrencilerin durumluk ...
Özel Anadolu Lisesi öğrencilerinin karar verme stratejilerini geliştirme amaçlı hazırlanan bir grup rehberliği programının etkililiğinin incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, Özel Anadolu Lisesi öğrencilerinin karar verme stratejilerini geliştirme amaçlı hazırlanan bir grup rehberliği programının etkililiğini incelemektir. Araştırmaya lise 9'uncu ve 10'uncu sınıfta öğrenim ...
Vocabulary learning strategies of preparatory school students at Ufuk University
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu çalışma, Ufuk Üniversitesi Hazırlık Okulundaki öğrencilerin en çok ve en az kullandıkları kelime öğrenme stratejilerini incelemek için yapılmıştır. Daha detaylı olarak, bu araştırmanın amacı Ufuk Üniversitesi Hazırlık ...
Teachers' beliefs and practices about grammar teaching: A case study at Başkent University preparatory school
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
ÖZET ERDALİ, Talha. Öğretmenlerin Dilbilgisi Öğretimi Hakkındaki Düşünceleri ve Uygulamaları: Başkent Üniversitesi Hazırlık Okulu Vaka Çalışması, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2014. Okuyacağınız bu vaka çalışması öğretmenlerin ...
Göreve dayalı öğretim tekniğinin öğrencilerin konuşma ve yazma becerilerini geliştirmedeki etkisi
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
CEYLAN, Tuğba. Göreve dayalı öğretim tekniğinin öğrencilerin konuşma ve yazma becerilerini geliştirmedeki etkisi. Ankara, 2016 Bu çalışmanın amacı göreve dayalı öğretim tekniğinin öğrencilerin konuşma ve yazma becerilerini ...
Diagnosing linguistic transfer and its potential causes through testing writing
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu araştırmanın amacı ünivesite düzeyindeki öğrencilerin ürettiği olumsuz dil transferi hata/vakalarını ve bunların arkasındaki olası sebepleri araştırmaktır. Aynı zamanda araştırma katılımcıların eğitimsel geçmişlerini ...