Search
Now showing items 1-10 of 20
The perspectives of instructors and learners about using L1 in preparatory schools
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Anadil (L1) kullanımı, yaklaşım ve yöntemlerdeki değişiklikler nedeniyle yabancı dil öğretimi alanında her zaman en tartışmalı konulardan biri olmuştur. Bazıları sınıfta L1 kullanımına kesinlikle karşı çıkar, diğerleri ise ...
A study on the perceptions of the students and instructors towards the implementation of the blended e-learning at Ankara University Preparatory School EFL program: A case study, a suggestive constructivist perspective
(Ufuk Üniversitesi, 2016)
Bu tez çalışması ile Ankara Üniversitesi Hazırlık Okulu Öğretmen ve Öğrencilerinin, web-tabanlı harmanlanmış Öğretimin Uygulanmasına yönelik algı ve görüşleri analiz edilmiştir. Öğrencilerin, harmanlanmış öğrenime yönelik ...
Students' perceptions of teacher motivational behaviors
(Ufuk Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, üniversitelerdeki hazırlık öğrencilerinin motive edici öğretmen davranışları hakkındaki algılarını araştırmayı amaçlamıştır. Ayrıca, çalışma öğrencilere göre en çok ve en az motive edici öğretmen davranışlarını ...
Discourse analysis in groupwork interaction in a task-based and cooperative classroom
(Ufuk Üniversitesi, 2013)
Bu çalışmanın amacı yabancı dil öğrencilerinin sınıf içi etkileşimini ve işbirlikçi grup çalışmalarının öğrencilerin sözlü söylemleri üzerinde grup çalışmasından önce ve sonraki diyaloglarında kullandıkları devamlılık ...
Language learners' readiness for autonomy in a monolingual university context and a course proposal
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
En genel tanımıyla öğrenme özerkliği, bireyin kendi öğrenme sürecini kendi ellerine almasıdır (Holec, aktaran Smith ve diğerleri, 2008). Farklı disiplinlerden de (örneğin Felsefe, Psikoloji, vb.) beslenen bu tanıma yıllar ...
Teacher motivational behaviors: A study at Ufuk University preparatory school
(Ufuk Üniversitesi, 2014)
Bu çalışma, Ufuk Üniversitesi Hazırlık Okulundaki öğrencilerin ve öğretmenlerin algılarına göre en çok ve en az motive edici öğretmen davranışlarını belirlemeyi amaçlamıştır. Ayrıca, cinsiyet faktörünün, öğrencilerin motive ...
A study on examining the burnout levels of Turkish EFL teachers working at two state universities in Ankara
(Ufuk Üniversitesi, 2013)
Bu tez Ankara'da iki devlet üniversitesinin hazırlık okullarında çalışmakta olan İngilizce öğretmenlerinin tükenmişlik seviyelerini araştırmaktadır. Bu çalışmada tükenmişlik (duygusal tükenme, duyarsızlaşma ve kişisel ...
Identifying efl instructors' beliefs and practices on learner autonomy
(Ufuk Üniversitesi, 2014)
DEMİRCAN YILDIRIM, Fulya. İngilizce Okutmanlarının Öğrenen Özerkliğine Karşı İnanç ve Uygulamalarının Belirlenmesi, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2014. Bu çalışma Gazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu İngilizce ...
The relationship among self-efficacy, attitude and performance in English writing classes at tertiary level
(Ufuk Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı, özyeterlik inançları ve tutumun yazma başarısıyla olan ilişkisini araştırmaktır. Ayrıca cinsiyet, yaş, lise türü, bölüm ve hazırlık sınıfının öğrencilerin özyeterlik inançları, tutum ve İngilizce yazma ...
Foreign language learning motivation: A study at Atılım University preparatory school
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Yapılan bu çalışma cinsiyet ve farklı yaş gruplarını göz önünde bulundurarak öğrencilerin motivasyonunun- iç ve dış motivasyon ya da motivasyonsuzluğun- ikinci dil öğreniminde etkisine ve iç ve ya dış motivasyonun herhangi ...