Search
Now showing items 1-10 of 110
Use of drama techniques in clt to promote communicative competence: The knowledge, perceptions and concerns of EFL instructors
(Ufuk Üniversitesi, 2019)
Bu çalışma İngilizce öğreten okutmanların drama aktiviteleri hakkındaki bilgi düzeyleri ve algılarını ölçmeyi ve dramanın dil sınıflarında öğrenci odaklı ortamlara ve iletişim edimine katkılarını saptamayı amaçlamaktadır. ...
Günlük yaşamda kullanılan aile içi müzik etkinlikleri ile okul öncesi dönemdeki çocukların sosyal iletişim becerileri ve duygu düzenleme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Son yıllarda adı duyulan ve her geçen gün kullanım alanı genişleyen müzik terapi üzerine gerek klinik uygulamalarda gerekse eğitim alanında birçok çalışma konusu ele alınmaktadır. Bu çalışmalarla birlikte müzik, günlük ...
The perspectives of instructors and learners about using L1 in preparatory schools
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Anadil (L1) kullanımı, yaklaşım ve yöntemlerdeki değişiklikler nedeniyle yabancı dil öğretimi alanında her zaman en tartışmalı konulardan biri olmuştur. Bazıları sınıfta L1 kullanımına kesinlikle karşı çıkar, diğerleri ise ...
Üniversite öğrencilerinin dijital oyun bağımlılık düzeylerinin sosyal yeterlilik, yaşantısal kaçınma ve yalnızlık değişkenleri açısından incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin dijital oyun bağımlılığı düzeylerinin sosyal yeterlilik, yaşantısal kaçınma ve yalnızlık değişkenleri açısından incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda üniversite öğrencilerinin ...
Psikolojik danışmanların iş yaşam kalitelerinin, bilişsel duygu düzenleme stratejileri ve algıladıkları stres düzeyleri ile ilişkisinin incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2021)
Bu araştırmanın amacı, psikolojik danışmanların iş yaşam kalitelerinin, bilişsel duygu düzenleme stratejileri ve algıladıkları stres düzeyleriyle arasındaki ilişkinin incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda yapılan bu araştırma ...
A case study in ninth grade students at a state school; differences between Kahoot! and traditional activities in terms of vocabulary retention
(Ufuk Üniversitesi, 2019)
Bu çalışma Milli Eğitime bağlı Ankara Saray Kocalar Anadolu İmam Hatip Lisesinde, dokuzuncu sınıfta öğrenim gören öğrenciler üzerinde bir durum çalışması olarak yürütülmüştür. Bu çalışmada, internet üzerinde oynanan Kahoot! ...
A study on using visual elements in assessing listening comprehension
(Ufuk Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı, İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretildiği bir ortamda görsel ögelerin dinleme kavrayışı üzerine olan etkisini incelemeyi hedeflemektedir. Atılım Üniversitesi'nden 100 adet B1 (CEFR) seviyesinde ...
Motivations and perceptions concerning teaching English as a career: A study with pre-service English language teachers
(Ufuk Üniversitesi, 2021)
Bu çalışma, İngilizce öğretmen adaylarının İngilizce öğretme konusundaki motivasyonlarını ve algı düzeylerini ve kariyer planlarını araştırmayı amaçlamıştır. Araştırmaya Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde (ODTÜ) İngilizce ...
The perceptions of english language instructors on how to give feedback to the writing of intermediate level students in Ankara traditional or innovative?
(Ufuk Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı, öğretim elemanlarının cinsiyet, yaş, derece düzeyi, çalıştıkları üniversite türü (özel / devlet), mezun oldukları bölüm ve deneyim değişkenlerine göre yazılı geri dönüt ve alternatif bir yöntem olan ...
Lise öğrencilerinin sosyal beceri, sosyal uyum ve kariyer olgunluk düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Ufuk Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı lise kademesine devam etmekte olan öğrencilerin sosyal beceri, sosyal uyum ve kariyer olgunluk düzeylerinin cinsiyet ve yaş değişkenine göre farklılaşıp farklılaşmadığını incelemek; bununla birlikte ...