Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGul, Hesna
dc.contributor.authorLelonek-Kuleta, Bernadeta
dc.contributor.authorMannikko, Niko
dc.date.accessioned2023-11-16T18:30:22Z
dc.date.available2023-11-16T18:30:22Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2504-284X
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.3389/feduc.2022.978589
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14065/5641
dc.description.abstract[Abstraxt Not Availavle]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFrontiers Media Saen_US
dc.relation.ispartofFrontiers in Educationen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYouthen_US
dc.subjectInternet Useen_US
dc.subjectAcademic Performanceen_US
dc.subjectProblematic Internet Useen_US
dc.subjectAdolescentsen_US
dc.subjectYoung Adultsen_US
dc.subjectAttention-Deficit/Hyperactivity Disorderen_US
dc.subjectVideo Game Playen_US
dc.subjectPhysical-Activityen_US
dc.subjectScreen Timeen_US
dc.subjectGaming Disorderen_US
dc.subjectMental-Healthen_US
dc.subjectExecutive Functionen_US
dc.subjectSleep Qualityen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectAddictionen_US
dc.titleA brief overview of the relationship between academic achievement and problematic internet use of adolescents and young adults: What are the main mediators?en_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentUfuk Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.3389/feduc.2022.978589
dc.identifier.volume7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.wosWOS:000898147600001en_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-85144010873en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster